Hvad kan vi hjælpe dig med?

Forbindelsesproblemer med min Android mobil app

At følge disse simple trin skulle hjælpe dig med at gendanne din forbindelse til vores software på din iOS enhed.

Internetforbindelse

Det kan virke indlysende, men lad os starte med din internet forbindelse. Tjek at du er forbundet til enten Wi-Fi eller et cellulær data netværk. Du skulle se ikonerne i toppen af din skærm.

Genstart

Det næste trin er at genstarte din Android enhed, ved at slukke den og starte den igen.

Se efter opdateringer

Hvis forbindelsesproblemerne fortsætter, efter du har genstartet, skal du tjekke, om du har den seneste version af vores App ved at gå til:

  1. Indstillinger
  2. Apps
  3. Alle og kig efter vores software
Geninstaller vores app

Hvis der ikke er en opdatering tilgængelig eller opdateringen ikke løser problemet, så prøv at geninstallerer vores app. Du skal først fjerne appen ved at slette den fra din enhed. Derefter download den igen og genindstaller.

Kontakt kundeservice

Hvis problemet fortsætter, så send os de følgende informationer via vores Kontakt kundeservice formular, og vi vil se hvad vi kan gøre:

  • Fejl beskeden
  • Smartphone/tablet model
  • Android version

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler