Hvad kan vi hjælpe dig med?

paysafecard: Min indbetaling mangler

Hvis du ikke har modtaget din paysafecard-indbetaling, skal du sende en e-mail med følgende oplysninger til os:

  1. Din paysafecard-pinkode (nummer på 16 cifre)
  2. Dit paysafecard-serienummer
  3. Anslået dato og tidspunkt for indbetalingen
  4. Det indbetalte beløb (i din lokale valuta)

Pinkoden og serienummeret står på bagsiden af dit paysafecard og udskriften.

Du kan se det indbetalte beløb og dato og tidspunkt for indbetalingen ved at tjekke din saldo på paysafecards hjemmeside.

Vælg dit land og herefter Saldoforespørgsel. Indtast din 16-cifrede paysafecard-pinkode, og gå til Oplysninger. Du får vist nummer, dato og beløb for overførslen.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler