Stars Support

Vi er stolte over at have en pligtopfyldende og dedikeret kundeservice, der arbejder for dig. Vores team er klar til at besvare dine spørgsmål 24 timer i døgnet, syv dage om ugen.

Generelle spørgsmål

Du finder mange svar på spilrelaterede spørgsmål i sektionen Ofte stillede spørgsmål (FAQ). Hvis dit spørgsmål ikke bliver besvaret i vores FAQ, kan du skrive til os, så vil en af vores medarbejdere med glæde hjælpe dig.

Hvis du ikke allerede har en Stars-konto eller af en eller anden årsag ikke har adgang til din konto, så kan du skrive til os via kundeserviceformularen. Du kan også finde et link til formularen i ”Hjælp”-menuen i vores software.

I kundeserviceformularen skal du blot vælge dit foretrukne sprog, en passende kategori (for eksempel "Min Stars-konto") og en underkategori (for eksempel "Glemt password eller Stars-ID"), skrive et emne (for eksempel "Kan ikke huske mit password") og dernæst skrive dit spørgsmål.

Inkluder så mange oplysninger som muligt om dit spørgsmål eller din bekymring, så vi kan håndtere din e-mail hurtigt, tilfredsstillende og professionelt. Hvis du får en fejlmeddelelse eller har et teknisk problem, skal du sende meddelelsen eller et screenshot til os, så vi har størst mulighed for at forstå problemet og hurtigt kan tage hånd om det.

Ansvarligt spil

Responsible Gaming

Vi har forpligtet os til ansvarligt spil, og bestræber os på at sikre en fornøjelig og positiv spiloplevelse.

Support FAQ

FAQ

Vores kundeserviceafdeling har lavet en liste med ofte stillede spørgsmål og tilhørende svar.