Ofte stillede sikkerhedsrelaterede spørgsmål

Kontoverificering, aldersverificering og dokumenter

Hvorfor anmoder i om ID-verificerende dokumentation? Hvordan ved jeg, om dokumenterne, jeg sender, bliver godkendt? Hvad er den bedste måde at sende verificeringsdokumentation? Hvilket format bør jeg anvende, når jeg sender verificeringsdokumentation til verification@betstars.dk Hvilke typer billed-ID accepterer I? Hvilke dokumenter accepterer I som bevis på bopæl? Jeg føler mig ikke tryg ved at sende verificeringsdokumenter til PokerStars.

Sikkerhed – Forøgelse af indbetalingsgrænser

Hvordan kan jeg forøge mine indbetalingsgrænser? Jeg har begrænset mine egne indbetalingsgrænser, men jeg vidste ikke, at mine tidligere indbetalinger ville tælle imod min nye grænse. Kan denne begrænsning blive fjernet?

Sikkerhed – Udbetalinger/Hævninger

Jeg forsøger at udbetale, men jeg får en besked, der fortæller mig, jeg skal kontakte jeres Sikkerhedsafdeling. Jeg forsøger at udbetale, men metoden/kontoen, jeg plejer at bruge, er ikke længere en gyldig metode for mig. Hvordan får jeg den fjernet, så den ikke længere dukker op i ‘Banken’? Jeg sender min udbetalingsanmodning fra et andet land, end det der står registreret i min PokerStars-konto. Er der noget, jeg skal gøre? Hvor mange ventende udbetalingsanmodninger kan jeg have på én gang? Kan jeg annullere min ventende udbetalingsanmodning? Kan jeg ændre min postadresse, efter jeg har sendt min udbetalingsanmodning? Jeg er ikke i stand til at finde min udbetaling i min PokerStars-kontos overførselsoversigt, og jeg har ikke modtaget nogen meddelelse om, at udbetalingsanmodningen blev afvist. Jeg forsøger at udbetale til samme VISA-kort, som jeg brugte til at indbetale med. Hvorfor er VISA ikke en mulighed for mig? Hvor lang tid tager det at behandle min udbetaling?

Sikkerhed - Ændring af kontoinformation og registrerede detaljer

Er det muligt at ændre mit navn på min konto? Hvad skal jeg gøre for at ændre landet registreret i min PokerStars-konto? Hvordan kan jeg opdatere den registrerede adresse i min PokerStars-konto? Hvordan kan jeg opdatere min fødselsdato? Mit bankkontonummer er blevet ændret; hvordan ændrer jeg det?

Sikkerhed - Generel kontoinformation og -sikkerhed

Hvor mange konti må jeg have? Kan jeg dele min konto med en anden eller bruge en andens konto til at spille på PokerStars? Hvordan kan jeg lukke min konto? Hvordan kan jeg øge sikkerheden for min konto? Hvordan kan jeg se, om der har været uautoriseret brug af min PokerStars-konto? Jeg har set to spillere, der laver aftalt spil eller chip dumping; hvem kan jeg rapportere dem til? Jeg tror, der er en spiller, der har mere end én konto. Gør I noget ved det? Hvordan kan jeg identificere false (Spoof eller Phishing) e-mails?

Sikkerhed - Kontoadgang og login-problemer

Jeg har glemt mit bruger-ID. Hvad skal jeg gøre? Jeg har glemt mit password. Hvordan kan jeg få det igen? Jeg kan ikke logge på min konto. Jeg får en intern fejlbesked 71/1001? Når jeg prøver på at logge på min konto, modtager jeg en intern fejlbesked 102/1001 eller 164/1001 eller 165/1001 eller 109/1001.

Sikkerhed - Sådan kontakter du Sikkerhedsafdelingen

Jeg har sendt adskillige e-mails til jer, men ikke modtaget noget svar. Hvornår besvarer i mine e-mails? Da security@betstars.dk ikke har besvaret min e-mail, vil jeg skrive til en anden afdeling. Jeg skal tale med nogen i Sikkerhedsafdelingen. Hvad er jeres telefonnummer?

Ansvarligt spil

Responsible Gaming

Vi har forpligtet os til ansvarligt spil, og bestræber os på at sikre en fornøjelig og positiv spiloplevelse.

Support FAQ

FAQ

Vores kundeserviceafdeling har lavet en liste med ofte stillede spørgsmål og tilhørende svar.